Heb je een digitaal ticket besteld voor een activiteit? Dan ontvang je direct een automatische bevestiging. De bevestigingsmail op dit moment je toegangsbewijs. Bewaar deze goed en houd deze eventueel bij de hand wanneer je je aanmeldt bij jouw activiteit.
Heb je een of meer jaarboeken besteld? Dan gaan wij die voor je inpakken. De bestellingen worden handmatig verwerkt, dus het duurt enkele werkdagen voordat je bestelling is ingepakt en verzonden.
Een digitaal ticket kan je helaas niet retourneren. Wel mag je jouw ticket op naam van iemand anders laten zetten. Neem contact met ons op en wij regelen de aanpassing.
Wil je binnen 14 dagen toch één of meer jaarboeken retourneren? En zijn ze ongebruikt? Stuur je bestelling terug (op eigen kosten) of breng je bestelling terug naar het museum.
Tijdelijke adresgegevens
Kadeplein 2
4704 AB Roosendaal
Heb je vragen over je bestelling of kunnen we je ergens anders bij helpen? Kijk op deze pagina voor onze contactgegevens.